Födelsedags firande

Ikväll har vi firat att Stefan fyllt år. Det var jätte trevligt. Vi fick äta god mat och tårta och i mellan åt så fick jag kramp i kinderna av allt skrattande. Jag prövade även deras masage stol. Det var faktiskt skönt att sitta i den ett tag :)

Sen begav vi oss ut i snö stormen. Jag grämdes över att jag glömde ta med mig mössan för de var så kallt så det gjorde ont i huvet. Vi gick först förbi på ungdomsgården och hälsade på och efter det gick vi hem till Ulf och Linn.

Deras naken katt safari är söt samtidigt som den är ganska ful faktiskt :) Men det känns på något sätt inte som att det är en katt man håller i.

Ja men jag har då haft det trevligt ikväll :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0