Truly It´s OK to enjoy

Idag under lunchen har det varit full vart. allt tog slut, taco brödet tog slut så matilda var tvungen att fara på affärn mitt i allt och handla mer. Talrikarna tog slut, maskin diskmedlet tog slut, all sallad tog slut på samma gång. Nog för att vi kunde fylla på men det tar lite tid att hacka upp allt.  Eftersom diskmedlet tog slut fick vi hand diska, okej nog för att jag inte åkte på att göra det. Men det var ändå stressigt där ett tag.

 Igår när jag for från praktiken hade alla cyklar fått ett regn sadel skydd som är alldeles grönt med texten Truly It´s OK to enjoy. Jag höll även på att cykla hem i mina foppa tofflor som jag har som arbetsskor på praktiken. Men kom på det snabbt och fick vända och hämta dom.

hm ja orkar fan inte skriva något mer. Nu är i alla fall mirredolito här.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bra Tone att du börjat komma igång med bloggandet igen! :)



2009-05-13 @ 19:27:23
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0