Planering inför morgondagen

Okej så här ser morgondagen ut.. Sovmorgon men inte överdrivet lång eftersom vi ska träffas utanför Mirre kvart i 10 för att sedan vara in på stan. Vi ska vara där till öppningen av den nya only butiken i stan, de första 200 som handlade skulle vist få en present. Så vi ska se till att vara av de 200 första, för något lär man väl hitta. Men sen är det nog slut på shopping utöver det som jag ska handla för presentkortet. Jag tror inte min ekonomi tillåter nå mer shopping.

Sen ska vi ta bilen ut till strömspilen, där ska det inhandlas alkohol och mat till grillningen på lördag. Sen så ska vi kolla lite på vero moda och sånt. Tusan också, det kanske måste handlas något där också. Men ja jag får väl leva på grillkroven jag köpte idag. Förstår inte riktigt varför, jag tvivlar på att jag kommer äta upp dom. Tog 2 till middag och blev nästan illamående sen. Nä grillkorv är ingen höjdare, ingen annan korv för den delen heller. Sen hade jag tänkt att få camilla att svänga förbi universitetet så jag kan hämta mina skor jag glömt där. Ja det var den dagen det,

Ikväll så var Mirre och Jessica här, började med att vi såg på tv och slutade med att vi städade. Så nu är det ganska fint här. Har även gjort lite mer på svenska uppgiften jag har, fast fastnade på fråga 5 om robinson crouse. Måste ta ett snack med Hannah i morgon som också ska göra de där frågorna och höra vad hon har att säga om det.

Ja det var väl allt för denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0