Planer till balen och sol.

Idag har det varit soligt och skönt ute, har varit ute med hannah på stan idag. Men vi har bara varit och kollat på stadium. Vi köpte oss lite och äta efter det och satte oss vid statyn utanför olerys och käkade. när klockan var närmare halv 5 så cykla jag hem till mig och Hannah for till Camilla. Dit ska jag också snart för att se hur det går för malena och sverige :)

Pratade även med Emelie idag. Hon kanske ska komma hit till min bal för att fixa med mitt hår och smink. Det skulle inte vara helt fel för bland mina vänner så är Emelie duktigast på sånt. Och ett plus är ju att hon har en jäkligt bra kamera som hon kan fota oss med.

Under min cykel färd hem så tog jag också lite kort på allt och inget. Höll bara kameran i ena handen och tog kort på allt möjligt när jag cykla. Bara på skit grejer också men man kan få väligt fina och härliga kort ändå. Och jag gillar svart vita kort.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0