Onsdag

Idag har jag haft en enda lekton, som dessutom bara jag och Maria var på. Sen fick jag vänta ett tag medans hon var på sin andra lektion så jag hade något att äta med. Efter vi ätit så gick vi in till stan och kollade runt lite där. Vi käkade en mjukglass också och det var allt. Så vad gör man resten av dagen då?

Sen har jag inte nå mer lektioner på hela veckan, ska bara förbi skolan en snabbis i morgon för att det är samtal med Hasse och Sverre. Tror det ska pratas om praktiken och betygen.

Sen så är man ledig, och fredagen hade jag tänkt ägna åt shoppa.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du skulle ha kommit till mig och Mirris och gjort några tårtor ;)

2009-05-27 @ 17:33:35
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0