Lunch stress

Den praktikdagen har gått ovanligt fort, till och med eftermiddagen. Men det var jäkligt stressigt över lunchen. Fisken och potatisen var om vart annat ofärdig. När vi hade potatis var inte fisken klar, när fisken var klar så var inte poratisen klar. Och sådär höll det på under lunchen. Vi hade många som stod och väntade på att få sin mat serverad. Ett tag tror jag vi hade 30 matgäster samtidigt som stod och väntade på att vi skulle komma med deras mat. Ja helt klart en intressant lunch. Men än fast det blev som det blev var det ingen som kom och gnällde.

Annars så har jag packat upp lite varor och syslat med att fylla på drickkylen med dricka. Tapade även en minut maid i golvet fast som tur var så gick den inte sönder än fast den är av glas. tapade även ner ett par burkar med cocacola då plattan gick sönder. Men det är inte så lätt att hålla plattan i ena handen och dra kortet, trycka in koden och öppna dörren till torrfrådet med andra handen.

Ne men jag kan inte säga annat än att det ska bli skönt med sovmorgon i helgen. Jag har varit så trött i veckan för jag har inte kunat somna i lämplig tid. Jag hade tänkt att gå och lägga mig tidigt ikväll men jag vettifan hur det blir med den saken. Tog ju en timmes vila i eftermiddags så så jätte trött är jag väl inte längre.

Inget bra är det på tv heller. Det är så trist när man inte har något att göra och samtidigt är det inget bra på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0