Jag lever

Ja jag gör faktsikt det, fast först nu då när klockan har hunnit bli fem. Jag har mått dåligt idag vill jag lova, har haft fruktansvärt ont i huvet. Jag är ingen person som brukar få det dagen efter. Men idag hade jag värsta migrän huvudvärken. Plus att jag mådde illa, och inte att glömma halsbränna de lux också. Halsbrännan har inte ens gått över än. Det blev lite bättre efter jag tog en samarin men jag tror den har slutat hjälpa nu.

Vet inte om man ska skriva det här i en blogg som föräldrar läser i men whatewer. I morse då jag vaknade kände jag mig lite illamående. Men inte så farligt ändå, man har varit med om värre. Tänkte kliva upp för att dricka lite vatten då jag kännde mig något uttrokad. Men när jag ställer mig upp så känner jag hur illa måendet blir värre. Tillslut så känner jag att det är påväg upp och jag måste rusa till toan, får nätt och jämt upp toalocket medan jag håller för munnen och sen så kommer det. Problemet är bara att jag inte han huka mig ner, så brottomt var det. Så först så kom det lite överallt, och jag kan säga det. Jag har aldrig i mitt liv spytt så mycket. Fattar inte hur allt kan rymmas i magen. Så jag tyckte lite synd om mig sen då jag fick torka spya både från toalett och golv. Nu låter det som att jag var jätte full igår men så farligt var det faktiskt inte. Det har varit värre så att säga ;)

Vi började kvällen på böleäng hos Jessica och Camilla. Där spelades det två sorters ölspel, musiken flödade och folket var glada. Sen runt halv 11 for vi in till stan. Där minglade vi bland folk,träffade Vilhelmina bor och hade det trevligt. Och till ni som såg att jag ramlade i parken. Det var faktiskt på grund att jag vrickade foten i mina högklackade skor och inte för att jag var full :)

nä men det får vara allt för den här gången. Blir nästan lite illamående igen då jag börjar tänka på gårdagen och alkohol.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men Tone!! Det var inte roligt att läsa om hur du spydde.. Jag börjar nästan må dåligt själv! ;P

2009-05-31 @ 18:20:01
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0