Hemma idag

Det blev till att stanna hemma idag. Fick migrän i går och med tiden blev det bara värre och värre. Så i morse då jag vakna hade jag fortfarande ont i huvet, om än inte lika mycket som under natten. Hade även halvt nackspärr efter att ha legat i den ställningen som gjorde minst ont i huvet och var otroligt trött. Har minst sagt sovit dåligt inatt när jag väl somnade. Det är inte roligt med migrän, och när man får det vill man ha det mörkt och tyst omkring sig. Vilket är omöjligt så som min kyl lever om.

Aja hur som helst börjar det kännas lite bättre i huvet. Funderar på att cykla till närmaste apotek för att se om det går att bota det sista av värken. Samt att fara på ica och köpa någon lunch. Föresten så var det inte bara huvudvärken som tärde igår. Fick en otrolig tandvärk också tack vara det. Ja kort och gott gårdagen var bara bajs, förmåde mig inte ens att se på de desperata husfruarna.

Ja och morgondagen bjuder på engelska nationella del 2. har än inte hört något hur det gick på första delen.


bjuder även på en muffins bild. Dom här gjorde jag och matilda i måndags.
choklad muffins med hallon och björnbär och vildabär muffins.
Vildabärmuffinsarna fick en frän blå färg. Tror jag ska göra bärmuffins hemma någon gång.

Kommentarer
Postat av: EMelie

ÅÅH! mys med muffins. ..

(Tone du få baka muffins åt mig någon dag)

2009-05-06 @ 17:14:54
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0