Dröm nr 3

I natt så drömde jag den tredje drömmen om balen. Den här gången så drömde jag att jag kom till frisören som skulle fixa mitt hår kl 4, alltså en timme före sjävla balen. Det blev otroligt stressigt och till råga på allt så ringde jag till Patrik som sa att han inte tagit sig från sin farsa i badviken än så att han skulle inte kunna dyka upp.
Jag börjar tro att det inte är meningen jag ska gå på balen.

Idag kollade jag lite på skor, hittade ett par jag blev lite sugen på. Men jag får helt enkelt se hur det blir, var ju inte riktigt sånna jag var ute efter.

Kommentarer
Postat av: Emelie

faan vilken mardröm

2009-05-27 @ 20:15:46
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0