Dagens äventyr

Det började med att vi for till öppningen av only, men jag tycker inte det var något speciellt där så jag köpte inget. Sen fördrev vi lite tid på stan medans Camilla vaknade och gjorde sig i ordning för att komma och hämta upp oss. Vi for först till Ica nära brevid universitetet för jag skulle in på Mitum och hämta mina jobbar skor.... Men där blev vi också stående i en och en halv timme. Vi fick nämligen inte igång bilen igen. Så först försökte vi ringa runt till folk och fråga om någon hade till att komma och hjälpa oss. Jag ringde bland annat Patriks bröder men dom hade börjat dricka och hade ändå inga startkablar. Sen så frågade vi lite folk på parkeringen, men ingen av dom hade startkablar heller. Till slut efter hundra år fick vi hjälp av en lite mysko person. Ja men vi fick hur som helst igång bilen igen efter det. Så då rullade vi till strömpilen. Men eftersom Camilla inte vågade stänga av bilen igen blev det bara ett snabbt besök. Medans Jessica kutade in på systemet gick jag till Vero moda. Fast hittade som inget. Sen blev det tillbak till stan igen, fast bara jag och Jessica den här gången. Vi satt oss och lyssnade lite då indianerna spelade och sen gick vi på Hm där hon köpte ett par jätte fula sol glasögon ;)

Sen cyklade vi hem och jag tog en sväng förbi ica först för jag behövde handla toalett papper. Men tror ni jag kom ihåg att köpa det när jag väl var där? det blev en hel del andra saker men inte det jag kom dit att handa för. Jag har nada papper här hemma och jag hoppas jag inte behöver gå på toa på ett tag för jag orkar verkligen inte fara dit igen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0