Beliver

Ja det finns då inte mycket att säga om dagen, håller i alla fall på att tvätta nu.

Det är bara TVÅ praktikdagar kvar. Kan ni tänka er att vi på fredag varit borta från skolan i TVÅ månader, tänka sig att det är så länge jag inte sett en del klasskompisar. Två månader är ju nästan ett helt sommarlov. Ne men jag tycker det känns nice att fara tillbak till skolan. Fast tråkigt att det inte är länge kvar vi får vara där tillsammans.

Både igår och idag har jag ätit kyckling med sötsur sås och ris. Ganska göda igentligen, fast hemma tror jag vi brukar äta det med fläskfile om jag inte mins helt fel. Var så länge sedan sist. Annars hände det inte mycket igår, var mest hemma och läste då jag inte var ute i solen och promenerade. Har även läst en hel del idag, men jag ligger inte bekvämt och tror jag klämt en nerv i nacken. Mindre skönt vill jag lova.

Nu har även patrik skaffat en blogg. Men jag kan tänka mig att den inte kommer bli skriven i ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0