Balder

Dagen började med att jag först vaknade kl 7 och kände mig jätte pigg, men eftersom jag inte började förens 10,20 och hade bestämt mig för att sova till kl 9 så somnade jag om ändå. Men då när jag vaknade igen vid 9 så var jag helt plötsligt jätte trött. Jag skulle alltså ha gått upp kl 7 ändå.

Vi gjorde verkligen inte mycket att göra på skolan idag. Men vi fick i alla fall "rösta" inför eu valet. Bara på skoj då förstås och sen ska dom se om umeås skolor tycker likadant.

Efter det trog vi runt lite på stan, jessica hämtade sin balklänning, en del köpte biljetter till studentskivan och sedan bestämde vi oss helt spontant för att äta taco buffe på balder. Så då gjode vi det till middag, vi var ett gäng på 6 stycken och det var mycket trevligt. hoppas det blir mycket skoj nu med klassen de sista dagarna.

Hade tänkt ladda upp bilder från i helgen också men det vill som inte funka så får väl ta det senare då.
bye


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag skulle också vilja äta taco buffé på balder. Så jäkla orättvist :( jag borde komma och hälsa på dig.

2009-05-26 @ 15:51:09
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0