Universitetsdag

Ja idag så var vi på umeå universitet och kollade. Kan då säga de att det inte gav så mycket. Men varmt nanting var det där inne och jag tror dom hade matserveringar överallt. Jag ska ju praktisera där om några veckor och jag gruvar mig.
Men hur som helst så är det väligt stort också. Jag fattar inte hur man ska hitta där, jag som tyckte det var svårt i början på våran skola som är jätte pjuttig jämfört med det där. Men jag såg lite vilhelminabor där också.

Sen så drog vi på stan och gick på nk och fikade. Det var mysigt men det är ju så dyrt där. Sen så for jag och Mirre till marieberg för att köpa hennes balklänning. Det är ju en historia för sig, ingen av oss var bra på att hitta där men det löste sig ju det med.

Efter det så följde jag med Mirre hem och där fick man fiskpinnar och pizzabullar till middag. Sen kikade vi på de tv program vi alltid gör på onsdagar. Det vill säga grays och arga snickaren.

Redovisning i morgon då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0