Tandläkaren

Ja i går så var jag då som sagt hos tandläkaren. Slapp se nå näshår den här gången, men han luktade då rök och hanns mage kurrade rejält. Ett hål blev lagat, sen så hade jag 4 början till hål. En timme efter jag fick Patrik tid hos tandläkaren och även han borrade ett hål. Och även Isak var där igår, fast han lagade inget utan var bara hos tandhygienisten. 
Om några månader ska jag se till att få en ny tid så man kan gå igenom tänderna en sista gång innan man måste börja betala. 

Ikväll blir det kanske monopol igen. Men men roligt är det och jag tänker inte ge mig förens jag vinner en gång. Eller ialla fall tills patrik kommer sist en gång :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0