Student

Jag vet inte om jag sa det men i tisdags så hämtade vi våra student mössar och diverse andra saker vi beställt. Så det närmar sig i alla fall. Tror vi har ca 3 skolveckor kvar och resten är praktik. Så ni kan väl tänka er att man har ganska mycket skolarbete att göra.

Annars så har jag lite telefon problem också. Det funkar inte att ringa eller skicka sms. Vet inte vad det är för fel, men det brukar ju bli nå fel på nätet ibland så troligen är det väl det. Bara det fixar sig snart för jag måste ringa ett samtal till stenmans. 

Efter skolan idag så följde jag med Jessica och camilla runt på ett antal affärer även på högtidskläder då dom hämtade ut sina balklänningar. Jessica var super fin i sin klänning, Camillas han jag aldrig se då hon hade på sig den men den var fin ändå.

Veckan har gått riktigt snabbt och snart är det helg igen. Jag hoppas att även Mirre stannar i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0