Stenmans och Ug

Idag har jag varit med Emelie. Vi var bland annat på stenmans och fika sedan får vi till Ug. Det var riktigt länge sedan jag var där sist och ska nog ta och fara dit en till gång på lovet. Fast mitt i allt så ringer pappa och han och Isak står en bit utanför granberget med skotern och vill att jag ska komma och hämta dom. Tydligen var det dåligt före och dom hade fastnat flera gånger, dessutom var bensinen snart slut. 

Men ikväll så blir det i alla fall monopol med Emelie, och jag hoppas att någon av oss vinner över Patrik ( helst jag då ) 
Föresten så har jag vaknat ovanligt tidigt på lovet. Jag brukar sova till halv 11- 11 men nu kliver jag upp vid nio. Fast å andra sidan så har jag gått och lagt mig tidigare också. Jag tycker det är lite roligt då jag är hemma på helgerna och går och lägger mig tidigare än på skoldagar. Nog för att jag lägger mig alldeles försent då, eller jag brukar väl ligga i sängen redan vid 11 men inte somnar jag då inte. 

jaja nu ska jag vänta på att Ulf och Patrik blir klar med träningen så dom kan komma och hämta upp jag och Emelie. 
Måste också säga att jag tycker att lovet går alldeles för fort. 

Kommentarer
Postat av: EMelie

De va mysigt med fika på stenmans :)

2009-03-09 @ 17:42:00
URL: http://iceonthelake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0