Starka glassen

Nu har jag tagit mig till Jessåbe och Mirre på böleäng. Gick först förbi ica och köpte mig lite mikromat som jag värmde och åt här, sen så delade jag och Mirre på resten av chiliglassen. Det smakar inte chili men efteråt så bränner det.

Det är slaskigt och jäkligt ute så man blir blöt om fötterna. Det är det negativa då snön smälter.

Jag köpte mig även lite godis som jag ska ha till melodifestivalen,åbäket ska dra sig till ica nu och själv köpa sig lite götta till ikväll. Dock så orkar jag och Mirre inte följa med. Det känndes för  jobbigt att dra sig ut i slasket igen.


Mirre titter och kollar på nalle puh nu och jag hoppas hon byter kanal snart för jag hatar nalle puh.


Kommentarer
Postat av: Mirre

Jam det va ganska dåligt de där puh-avsnittet

2009-03-15 @ 12:55:35
URL: http://mirredolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0