Redovisning

Idag hade vi våran redovisning om projektarbetet för tvåorna. Det gick bra, lite drygt att vi fick redovisa två gånger bara för att dom delade upp klassen på två för att dom skulle våga ställa frågor. Tror ni dom gjorde det eller? ne precis ingen tvåa ställde någon fråga.

I morgon ska man ha prov och redovisning i bordsdekorationer och sedan blir det bussen hem. Vist jag vill hem men det känndes så jäkla jobbigt att åka buss.

Det är så skönt med fint väder och man blir så glad. Mitt morgonnöje på väg till skolan är ju att lyssna på radio i mobilen. även när jag går hem från skolan.

aja nu ska jag käka middag. bye

Kommentarer
Postat av: Rebecka

2orna var tråkiga:)

2009-03-19 @ 18:02:04
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0