Monopol igen

Idag har det blivit monopol igen, fast den här gången med Tomten ( krille ) och Patrik. Som vanligt så vann patrik, det är jobbigt då han vinner. Han blir överdrivet glad och ska påpeka det hela tiden. Sen så har han så jäkla mycket röta.

Ja idag har det inte hänt så mycket heller förutom det. Klev upp vid halv 11 efter att ha sovit dåligt inatt igen, när patrik klev upp vid nio passade jag på att breda ut mig i sängen och sova vidre. Fast där vid halv 11 då tyckte Spike det var dags för mig att kliva upp för då gick han till anfall mot min fot och bet mig i lilltån.

I morgon blir det tandläkaren och jag gillar det inte. Jag tror nog att jag som så många andra tycker bedövningen är värst. Fast utan bedövning är inte heller roligt. Näst värst är väl då dom borrar och då det kan ila till som fan ibland. Jaja huvudsaken är väl att jag inte behöver dra tänder, det är ju det värstaste. Fast då har jag ju inte prövat på någon rotfyllning än. Det hörs ju också inte ska vara det trevligaste. 


 Försökte få en bra bild på Puma idag. Det var lättare sagt än gjort våra katter gör sig verkligen inte bra på bild, och tillslut blev Puma ganska less på att blixtrande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0