kyckling

Nu ska jag gå och lägga mig, men först ett samtal till patrik och sen sängen. Än fast jag inte längre är speciellt trött men jag är väl inne i "andra andningen" eller vad man nu brukar säga. Än fast jag tycker det är jobbigt att gå och lägga sig när jag inte är utslut så ska jag göra det. Men risken är att det inte går att somna och jag ligger där och oroar mig och stressar upp mig för diverse saker så det verkligen inte går att somna.

I morgon ska jag bara komma ihåg att lägga upp kycklingen på tining. Fast lite läskigt är det, allt det här om glas i kycklingen. När jag köpte den var det ju kronfågelns kyckling dom pratade om som det var glas i. Så jag tänkte ja då köper jag ivars kyckling. Men se på fan, igår lästa jag i vk att dom hittat glas i Ivars kyckling som såldes i umeå. Så jag ska kolla noga efter glas. Men ätas ska den då jag la ut massa pengar på det. Som patrik sa - Gumman du får lova att äta försiktigt. Jodå det ska jag, och jag ska bju Mirre på mat så att jag inte behöver dö ensam om jag sväljer ihjäl mig :P

god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0