Klippning

Angående kyckling inlägget så skrev jag det igår men hade vist inte publicerat det så jag gjorde det nu i stället än fast det är gårdagens.

Men ja det blev i alla fall kyckling idag och jag bjöd Mirre på middag. He blev götta, Jag tärnade upp kycklingen stekte den och i med lite sötsur sås och annanas. Vi hittade då inga glas bitar i alla fall.

Idag var det inte lika jobbigt att kliva upp och jag har inte varit lika trött efter som jag somnade ändå strax över tio.
Men det var nära att jag ramlade med kyckeln idag, när jag skulle cykla upp för trottoaren så kom jag snett och slant. Fast jag han he ut benet och ta emot mig. Själva dagen har väl flytit på som igår så gick det väldigt sent mellan frukost och lunch. Men vi slutade tidigare idag och fick gå redan klockan tolv. Vi gick omkring på stan i väntan på att jag skulle klippa mig och Mirre skulle till körskolan. Men det var ganska nice att få bort det nötta, fast jag blir mer och mer sugen på att göra någon typ av frisyr i stället för att bara ha det långt och rakt. Fast jag vet inte om jag vågar, mitt hår växer ju så otroligt sakta och skulle jag inte bli nöjd så vill jag ju att det växer ut fort :)

Men frisören tyckte att jag hade väldigt långt hår och eftersom man inte kunde höja stolen fick hon klippa i en väldigt oergonomisk ställning.

Sen till det roligaste idag då vi var ute på stan. Mirre hamnade några meter framför mig och märkte inte att jag kom lite bakom, och brevid hon gick en gammal tant och helt plötsligt så ser jag att hon  sträcker ut armen och slår till tanten över börst korgen ( fast inte hårt ) och sa kolla där och pekade. Tanten blev lite förvirrad över Mirres påhopp och själv blev hon lite generad över hennes misstag. Men alla tre skrattade då åt saken.

bye

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, Mirre då! Vad kul det lät ;)



Var personalen snällare idag? Hoppas det :)



2009-03-31 @ 19:45:27
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0