Helgen

Ja man kan inte annat säga än att den gick fort.
I fredags var jag och kattis ute och raggade mest hela kvällen. Jag fick även köra då vi komt fram till att det var ett halvår sen jag körde en bil med växel och inte en automat. Det första jag glömde var ju att koppla det resulterade i ett fint motorstopp. Ja men man lärde sig igen ganska snabbt.

I lördags var man en sväng hos farmor och farfar då man hämtade mamma och pappa där. Sen på kvällen så blev det innebandy och badminton. Det var faktiskt riktigt roligt än fast jag inte ville vara med på bandy först. Som vanligt ska man ju alltid lyckas få någon hård jäkla bandyboll på låret så man får en fin blåning. Men jag antar att det hör till än fast det gör ont :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Dagen gick så snabbt, men jag är i alla fall tillbak i umeå igen nu. Det var riktigt skönt att ta sig en promenad från bussen hem till lägenheten och lyssna på radio. Fast det var ändå ganska så kallt, lite varmare hade det inte skadat om det varit.

Ja i morgon blir det skola igen, och jag hoppas vi får tillbak provet i bordsdekorationer.

bye

Kommentarer
Postat av: rumpan

vilket hemskt sällskap du hade stackare

2009-03-23 @ 09:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0