Fredag hela veckan lång

Idag är det alltså fredag vilket jag inte tror någon missat. Vi hade ingen bageri i morse så jag och mamma for in på stan. Där fixade vi en bh till mig som jag kan ha till balklänningen. Efter det for jag till skolan och den enda lektionen jag hade. Blommdekorationer. Vi klädde lite påsk ris, gjorde en blomdekoration som vi fick ta hem och sen så gjorde jag om provet. Den här gången fick jag VG men hade nästan inte pluggat på något mer.

Sen så for jag in till stan igen med Mirre, Camilla och Jessica. Vi gick mest omkring och kollade på skor till balen. Men jag hittade i alla fall inte något som var bra.

Efter det så for jag på hemmakväll och hyrde lite filmer som jag ska kolla på i helgen.

I morgon blir det väl förmodligen att gå omkring på stan sen så får man väl se vad som händer på kvällen. Ska i alla fall hålla alla lampor släkta. Jag hoppas det är fler som gör det.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag ska också göra det :)

2009-03-27 @ 21:59:17
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0