Första dagen

Idag var det första dagen på praktiken. Nu sitter jag ju på Mirres dator med hennes jäkla tangent bord så jag får hålla mig lite kort.

Det började i alla fall med att jag inte fick tag i Mirre på morgonen  så jag fick fara dit själv. Det känndes ju mindre bra och mer nervöst, Speciellt då jag kommer dit och inser att de stora grindarna till bakgården där dom bakar är stängda, och inte hade jag någon kod heller. Jag fick smått panik där då jag inte viste vad jag skulle göra. Men efter att stått där ett tag så öppnades dom av sig själv kl 5.

Typ 05,40 ringer Mirre mig och säger att hon har försovit sig. Mycket lyckat tjejen, men strax före sex är hon också där.Dagen gick väl ganska bra, Hade högre förväntningar på personalen då dom verkade så trevliga dåvi var där och presenterade oss. Men en del var ganska sura av sig, Kanske för att det är måndag?

Ne men dagen gick i stort sett bra. Fast mellan halv 8 och halv 11 tyckte jag tiden gick i snigel fart.

Men jag tror det här kan bli bra. Men jag är helt säker på att jag kommer halka på det där golvet innan praktiken är slut.

Det blir nog tidigt ikväll. Somnade vid halv 1, klev upp kl 4 och där i mellan vaknade jag 1000 gånger av att det känndes som att jag försovit mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0