Födelsedag nästa

Ja nog för att det är två månader kvar tills jag fyller år men det skadar ju aldrig att börja fundera på vad man önskar i tid. Speciellt jag som har så svårt att komma på något.

Men några saker jag vill ha är
http://www.spikmattan.com/
En sodastreamer
En Elektronisk citrus press
Present kort på typ HM eller/och Gina tricot  så jag kan köpa mig lite sommar kläder
Eller varför inte ett presentkort på lagerhaus där kan man alltid hitta något trevligt
Nog för att man inte lär få en men man kan väl alltid önska. En bil tack :)
Pengar skadar aldrig, speciellt eftersom juni kommer bli en dyr månad

Så Mamma/Pappa eller någon annan som ska ge mig en födelsedagspresent här har ni några önskemål.

Oj då, nu blev det ändå en hel del. Jag brukar nog inte komma på så här mycket annars :)

Kommentarer
Postat av: Stefan Hellqvist

Hej Tone :) Jag har inte råd med allt det där :O hoppas du nöjer dej med nånting mindre ;D

2009-03-25 @ 16:35:10
URL: http://www.underuppbyggnad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0