Det löste sig

Jag fick precis igång mobilen igen, och det är jag GLAD för. Men jag undrar verkligen varför den gjorde så där.

När jag duschade så blev jag väldigt sugen på något gott i frukt väg. Så jag blev glad då jag kom på att jag hade köpt körsbärstomater då jag handlade idag. Så sånna har jag altså suttit och ätit. Nog för att det gjorde ganska ont i munnen då jag har bitit mig i kinden. Tomaterna gjorde så det sved. Men på tal om att handla, det är dyrt. Jag tror jag köpte ja men typ 5 varor och det blev 120 spän. Men sånt är livet, äta bör man annars dör man sägs det vist.

Föresten så blev det ju måltidsdrycks katastrofen i mitt kylskåp i förgår. Tillbringaren hade vält i kylen så då jag öppnade kylskåpet ran det ut på golvet och det var massor med fläderdryck i sidofacket. Det var ju mindre roligt vill jag lova :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ja, vi får alltid städa :( Förstår inte riktigt vitsen med det när det kommer vara lika stökigt nästa vecka igen..



Håller förresten med om att det är svindyrt att handla!

2009-03-12 @ 21:45:47
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, men klantiga Tone ;D

2009-03-12 @ 22:46:52
Postat av: Tone

Eller föresten så var det ju mirre som öppna kylen :P

2009-03-12 @ 23:30:43
Postat av: Lissy

aha.då karnske det måste torkas under kylen oxå.Ifall det har runnit.

Annars börjar det lukta.

MVH den städande modern

2009-03-13 @ 09:13:02
Postat av: Mirre

Ja, det var synd.. hade varit gott me lite saft :(

2009-03-13 @ 13:49:34
URL: http://mirredolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0