Betyg

Föresten så fick vi veta vad bagarna som var och kollade på uppbaket satt för betyg på oss.
Dom fick sätta mellan 1-5. Jag fick mest 4or, men en jäkla 2a fanns där också som någon hade satt. 
1, 2a
6, 3or
24, 4or
3, 5or

Tråkigt att det inte blev fler 5or. Men Hasse och Sverre sa att dom är hårda med poängen och en 3a var ändå en bra poäng. Med mina betyg så låg jag bland dom bästa i klassen sa dom.
vi skulle få veta mer utförligt vad dom satt för kommentarer på oss sen om jag fattade rätt. Men jag hade fått mkt beröm för min snögubbe tårta.

Ikväll så blir det melodifestivalen med Jessåbe och Mirre

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag fick 2 st 2:or på brödsidan:(

2009-03-14 @ 16:57:51
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0