Bastu och party

Igår så for vi på stan efter skolan och gick till stars och fikade. Det var mysigt att sitta där uppe och kolla på folket som gick omkring där nere mitt i stan. Sen så gick vi hem till jessica då klockan var runt halv 6 och lagade mat, och jag färgade hennes hår. Mirre fick laga maten medans vi höll på med färgningen, fast det blev lite bränt där. Kanske var dålig gryta eller för att det var första gången Mirre stuvade makaroner. Men med en del ketchup så försvann det mesta av den brända smaken.

Efter maten gick vi och bastade i en timme och drack lite öl. Det var väldigt skönt vill jag lova. Sen åt vi lite glass, jag hade köpt en choklad-chili glass. Den var då stark och inget jag lär köpa en gång till, fast den funkade. Runt halv 10 tiden så bestämde vi oss för att fara ut. Vi skulle till Pipes men där var det 20 så vi fick inte komma in. Så då blev det X3M fast det är alltid så dyrt att gå dit :(

Första delen av kvällen var bättre än den andra, och vi lyckades få till oss en snapps för 20 spän av den söta bartendern.Det blev bara ca en 3a men ändå :P en fyra kostar ju 68 jäkla spän.

ne nu tror jag att jag ska dra till jessica snart. Här hade jag inte så roligt.
Jag hoppas att Mirres mobil kommer till rätta som försvann igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla fin bartender! ;D Han gillar vi.



Jag hoppas också på de! Så fruktansvärt mkt

2009-03-14 @ 16:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0