Bastu igen

I morgon blir det vist till att basta igen, men det ser vi fram emot.

Idag så vaknade man till liv runt halv 11-11 tiden. Jag tror Mirre gjorde det lite tidigare för hon satt och pluggade körkortsteori. Sen satt vi väl mest i lägenheten tills hon for hem och jag gick på stan med Maria. Vi passade på att ta en glass på mcdonalds och snacka lite. Men som jag sa förut så är det jobbigt med all slask, och det som tinar upp i tö.

Annars har dagen bestått av stress och oro. Men som vanligt den senaste tiden då.

På onsdag är det vist universitetsdag, man får väl se om man drar dit och kollar på nånting. Det är ju frivilligt och jag vet inte ens om jag vill dit. Hade ju inte tänkt studera vidare så, men man skanske ändå ska göra ett besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0