Balen nästa

Jag har igentligen ingen ork att blogga. Jag har loggat in på bloggen två gånger under gårdagen och idag tidigare men inte orkat skriva. Men jag får ta mig i kragen och göra det ändå.

I går kom mamma hit, träffade hon på stan vid halv 11 kanske eftersom jag inte hade någon skola. Vi åt då på mcdonalds och den gav vi oss ut för att leta efter en balklänning. Tillslut efter att ha prövat en hel del så hittade jag en smaragdgrön som jag köpte. Jag blev nöjd ändå fast den behöver bara sys till lite innan den är perfekt. Men dyrt blir det, med tanke på att det är skor som ska köpas,bh, en liten väska kanske. Sen kanske man gör frisyren hos en frisör. vet inte hur jag annars ska få en fixad. Dyrt dyrt dyrt, jag hoppas att man får klänningen såld sen.

Vi köpte också hem sushi (eller hur det stavas) igår. Det var mycket göda det. Sen så såg vi som bara på tv resten av kvällen. Vi släckte tvn och la oss vid 11 och det är då tidigt för mig. Därför kände jag mig ganska utvilad då klockan ringde kvart över 7.

I morse cyklade jag förbi Mirre och sen for vi till NK för att fråga lite frågor angående praktiken. Vi cyklade in på bakgården och stod där och funderade på vilken av alla dörrar som var till NK. Tillslut såg vi en bagare som vinkade till oss i fönstret. 

allt för idag.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0