Aj

Gjorde precis någon väldigt fult men det gjorde väldigt ont :( Jag vrickade foten då jag gick ut från badrummet. Så pass så att jag nästan ramlade omkull. Än fast det gjorde jävligt ont så gick det bra ändå ,  det gör inte ont då jag går på foten i alla fall.

Idag har det verkligen inte hänt mycket på skolan. Enda lektionen vi gjorde något på var samhälls, och skönt var ju det för på fredag ska vårat arbete om kurdistan vara inlämnat. Har vi tur blir vi klar redan i morgon.

Ikväll har det blivit massa tvättande vilket jag fortfarande håller på med och så pluggande. Jag har samhälls prov i ekonomi i morgon, men det går nog bra det. På kvällen ska vi basta igen och det ser jag fram emot. Det är så skönt och samtidigt roligt med bra sällskap.

I morgon tror jag att jag ska ta och cykla till skolan. Men det är fortfarande halt på en del ställen men man får väl ta det lungt och inte göra som hannah som ramlar lite nu och då med cykeln.

Kommentarer
Postat av: Mirre

DÅ KAN VI CYKLA TILLSAMMANS JU!

2009-03-23 @ 22:53:30
URL: http://mirredolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0