Wollyboll

Idag har även jag varit med och spelat wollyboll. Dom började spela på eftermidagen och höll på till halv 5 första gången. Men halv 5 så var det dags för de flesta att äta. Men sen efter maten var dom sugna på änu mer och då var även jag med. Det var faktiskt ganska roligt än fast jag inte gör så mycket och jag är nog sämre för laget än till det bättre.

Men det har varit riktigt nice med fin vädret. hoppas det håller i sig, men på torsdag och fredag kan det vara dåligt för det blir så varmt i bageriet då solen ligger på. 

Det blir dop i helgen för greta, och i fredags fick jag mysa lite med en lill lill bäbis. Hon var född 6 veckor fördidigt så hon vägde bara 2400 gr, och då är man liten som bäbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0