Vad säger man?

Jag vet inte vad man ska säga om denna dag. Har inte hänt så mycket igentligen. Först skola då, hade inte någon riktigt lektion. Bara betygssnack och klass råd. Nästa tisdag ska vi i alla fall pimpa upp vårat student släp, så roligt det ska bli. Sen så for jag hem och gjorde inte så mycket, pluggade lite inför morgondagen och sånt. Framåt 7 tiden for jag och Mirre till Jessåbe och där såg vi väl igentligen bara tv. Så nu sitter man här igen och borde väl ta och gå och lägga sig snart. Bokade en tvätt tid idag också till onsdag kl 7. Känndes lite jobbigt att gå upp så tidigt för att tvätta.

I morgon ska jag bara en tväris till skolan för att göra ett muntligt prov. Senare på kvällen ser det ut att bli kubb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0