Tivoli

Idag for jag,Jessibell och patrik på tivolit. Eller jag och Patrik for ditt ett tag i förväg medans Jessica tog sig in i stan. När vi väl alla var där så bestämde vi oss för att ta en tur " virvel vinden" tror jag den brukar kallas för ibland eller på en del ställen. Jäklar vilken snurr det blev ibalnd och jag blev lite illa mående ett tag efter det där åket, än fast det var väldigt roligt. Efter det var klockan runt halv två och jag och Jessica for på max medans Patrik for hem till Vilhelmina. Jag är inte så förtjust i Max eller igentligen hamburgare i huvudtaget. Men jag offrade mig för Jessibell som hade varit sugen i Två hela dagar som hon sa.

Sen gick vi bara omkring på stan ett tag till jag for hem och hon skulle träffa sin kusin.  
Vi har "bestämt" att till veckan ska vi dra dit folk från klassen och åka värstingen ;)

Sen så blev min klass kompis Simon pappa idag till en liten pojke ( matteo).Nog för att vi redan viste att det skulle bli en grabb, och ska man vara noga så var det igår han kom.

Eftersom klockan börjar närma sig två ska jag nog gå och lägga mig nu. I morgon tror jag att jag ska ta och storstäda också. Lika bra att göra bort det.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Utmanar ni mig i karusellåkning?;)

2009-06-07 @ 11:38:49
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: Hannah

MEN JAG HATAR DET DÄR TIVOLIT! Det jobbar bara snusk där som jag är rädd för!

2009-06-07 @ 16:59:14
URL: http://hannahstighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0