Sol,morötter med dipp och fiske

Jag sov längre idag än vad jag kanske borde eftersom jag ska upp och jobba klockan 6 i morgon bitti.
Men när jag väl vaknade så gick jag upp och såg på tv lite och när klockan började närma sig 12 så gick jag och stekte blodpudding åt Patrik som han skulle äta till lunch då han kom hem från jobbet. Så jag har varit en snäll flickvän idag.

Sen efter det så gick jag ut på samhället för att träffa Malin. Vi åt lite glass och gick på apoteket för att inhandla diverse saker. Vi gick även på Ica för att handla morötter och dipp som vi sedan åt på deras altan samtidigt som vi solade. Det var så varmt så man till och med blev lite svettig. Men vi satt då där och solade några timmar. Så nu har man fått färg på kroppen, om än man mest är röd nu. Men det brukar ju gå över till en brunare nyans sen.

Mot kvällen så for vi ut och Fiskade i badviken. Fast vi fick inte en endaste fisk än fast vi metade. Eller ja just det, Patrik fick ju en liten abborre. Det var väldigt frustrerande, annars brukar det ju vara så man nästan får för mycket fisk. Så man mest bara måste sätta på ny mask hela tiden och det hugger så fort man lägger ner flötet, men så var det icket den här gången. Vi tog trampbåten ut och försökte på olika ställen. I badviken är det ju så grunt också så vi körde fast några gånger.

NU ska jag gå och lägga mig för jag börjar ju som sagt klockan 6 i morgon.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0