Lite piggare, och en lite ovanligare upplevelse

Efter att jag skrev förra inlägger så gick jag och la mig på soffan och somnade nästan direkt. Jag sov väl nån stanns mellan 2 och 3 timmar. Det känns bättre i fötterna nu, men när jag skulle gå hem så var jag så jävla öm och när jag skulle gå på en liten stig där det var stenigt gjorde det as ont att gå då sulorna på skorna inte är så tjocka. Men jag har värk i benen fortfarande. Ungefär som växt värk, eller ja det är väl ont i lederna jag har eller nå. Nu får man se om det blir nå mer jobb innan v.31. Örjan sa att det är ju inte omöjligt. Jag trivs ganska bra med bagarna där. Dom är roliga dom :)

Men vid 6 tiden så fick jag och Örjan bevittna hur en invandrare satte sig på parkeringen. Ni från vilhelmina kanske vet då jag säger parkeringen som är mitt emot stenmans mot vårat "manhattan" han drog ner byxorna hukade sig, höll i sig mot det rosa staketet och där satt han några minuter och gjorde det han gjorde. Nummer två alltså, dessutom såg han ut att vara på fyllan.

Nu ska jag vänta på att min broder kommer upp. Han ska hjälpa mig med tårtorna till i morgon.

Så nu är han kommen och här ska det bakas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0