Konstigt

Nu är jag i stan igen. Det känns konstigt att vara tillbak i lägenheten igen, lite ledsamt också. I alla fall när man kollar på student grejerna som är kvar här. Det känns tråkigt att alla har flyttat här ifrån nu, hade allt varit som vanligt hade jag ringt till någon och frågat om vi skulle gå på stan eller bara sitta och sola eller en picknick i parken kanske? Men det kommer aldrig att hända igen. Men Maria är ju i alla fall kvar,om än hon inte kommer till stan förens i morgon.

Nä nu ska jag ta mig in till stan och shoppa lite kanske.
bye

Kommentarer
Postat av: m

nice shit- jag kommer till umeå imorgon ju

2009-06-29 @ 15:12:24
Postat av: Mirre

MEN JAG KOMMER JU OCH HÄLSAR PÅ NÄR DU VILL!!!

2009-07-01 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0