Jobbet

Det har bara gått fin fint på jobbet idag, Än fast jag tog fel recept då jag gjorde franskan och Winerdegen blev kletig. Men jag fick sluta ganska tidigt idag igen, för jag slutade halv 1 idag. Men jag är trött kan jag då lova. Om än det inte var så jobbigt att kliva upp i morse så tog det ett tag innan man såg klart. Ni vet när man är så trött så man ser suddigt innan man har vaknat till liv.  

Nu tror jag att jag ska ta och sola, det är ju så himla fint väder så man måste ju passa på. Vem vet jag kanske somnar där ute. Sen får man se vad kvällen har att bjuda på, Jag har då tvätt tid så jag måste då tvätta lite. Sen så tror jag det blir en tidig kväll för mig. 

Jag ska se till på att bli bättre på att ta kort så jag kan lägga in några bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0