Idag då?

Ja vad har vi gjort idag då?
Vi vaknade inte förens halv 10, vilket är väääldigt ovanligt då man heter patrik och sover som längst till halv 8 för det mesta. Vi donade väl på lite här innan vi for ut. Först förbi skolan, skulle lämna matersättnings papperet men som vanligt är det ingen där då jag knackar på. Sen till strömspilen för att köpa alkohol och efter det for vi och hälsade på Patriks syrra och Greta. Åh det är så mysigt att få mysa lite med en bäbis, och nog har hon då växt och blivit tyngre sen sist :P Nä men det var väldigt mysigt. Fast i mellan åt var hon lite små kinkig, men det var nog för att hon var ganska trött. Hmm efter det for vi ut till strömspilen igen men denna gång för att handla på ica maxi, efter det for vi till skolan en till gång men inte då heller var det någon som öppnade. Slutligen så for vi på öb där vi bland annat handlade två grejer till Kissarna. Ja just det jag glömde att vi var förbi patriks broder andres en sväng också för att bland annat hämta tv spel och mitt presentkort.

Sen for vi hem och gjorde middag, såg på tv och jag somnade där ett tag också. När jag vaknat till liv igen for vi på hemma kväll och hyrde film. Rally brudarna tror jag en av dom hette och den var faktiskt bra. Nu har patrik somnat och jag tror nog att jag också ska dra mig till sängs snart :) 
 
eftersom det var så dåligt väder idag gick vi aldrig till tivolit. Vi får försöka ta det i morgon om det blir fint väder.
Någon i klassen som är med på att dra dit på måndag/tisdag och ta något åk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0