I taket lyser stjärnorna

I natt så sover jag faktiskt hemma på Aspvägen för första gången på länge. Isak frågar om jag bråkat med Patrik bara för att jag inte sover där. Men så är det faktiskt inte, och vi kommer ändå hinna sova med varandra under sommaren. I natt har det varit jävligt varmt också i hans lägenhet. Så halv 7 i morse då han började vakna så frågade jag han om han inte kunde kliva upp nu så det skulle bli svalare i sängen så man kunde sova som folk. Han verkade inte ha något emot att gå upp och det blev också mycket svalare.

I kväll har jag varit med Malin och Hannah, vi gick och hyrde i taket lyser stjärnorna och såg på den. Lite störande var den ändå. 

Jag tycker att det är värdelöst väder ute och det känns inte som om att jag kommer orka skriva i bloggen så mycket i sommar. Nästa vecka ska jag få jobba torsdag och fredag, och på lördagen far vi på dop. 

nä nu ska jag hämta ett täcke och lägga mig framför tv:n där jag säkert kommer sitta ett bra tag i kväll. bye 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0