Dagen efter

Igår var det väldigt trevligt på balder. Vi åt gott och drack gott, kan då säga att dom gjorde nog den godaste rosa pantern jag druckigt.

Men inne på X3M var det nästan bara jobbigt. OTROLIGT mycket folk så man kunde knappt ta sig fram. Jävligt kvaft och det var nästan fuktigt i luften av alla som svettades. Jag tror man var mer blöt av annars svett än sitt eget. Men vi hade trevligt ändå.

Jag var väldigt trött då jag kom hem, och mitt i natten så vaknade jag av att en av balongerna sprack.

Jag sov väldigt länge i morse. sen for jag ut på stan och träffa maria och sedan hannah. Vi bestämde oss efter ett tag att fara ut på strömspilen då maria ändå hade bil. Där gick vi omkring och jag köpte 3 linnen på HM, lite mat och diverse saker på ica maxi.

Sen in på stan och lämna igen två filmer som jag och Patrik hyrt och hyra en ny som jag och hannah ska se.
Vi alla har varit jätte sega och trötta. Det är nog vädret som gör det också. Regn och rusk.

Fick bra student presenter också, och rebecka var så gullig och gav oss alla i klassen en tjusig visp :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Varsin visp till tjusiga och gulliga klasskamrater ;)

2009-06-12 @ 10:28:19
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0