Då var man klar

Började kl 6 i morse men slutade redan halv 12. Så det blev en mjukstart idag. Jag fick applåder för mitt arbete vilket mest bara var pinsamt. Ne men det har varit roligt. Dock så måste jag bara friska upp minnet lite vad gäller bakandet där. 

Det var inga problem att kliva upp heller i morse. Men däremot så är jag desto tröttare nu. Så det blir nog en tidig kväll för både jag och Patrik. Inte nog med att jag klev upp tidigt utan jag somnade ganska sent för att kliva upp strax över fem. Sen så sov jag dåligt också och drömde massa konstiga drömmar. 

Som det ser ut så får jag 111 spän i timmen. Ja fast sen så ska det ju dras skatt och sånt också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0