Bil städning

Idag har jag städat insidan av min bil i fyra timmar. Jag var ganska less innan slutet men nog ser det då bättre ut nu. När vi gick upp till Patrik for vi in på OK och nu har jag köpt mig en doft gran jag ska sätta in i bilen i morgon. Vi valde en äppel doft. Hoppas det luktar gott, förökte lukta på förpackningen med det luktade inte så himla mycket. Bara lite och då luktade det då bra.

I morgon hade jag tänkt baka hemma. Det ska bli bärmuffins, havreflarn och choklad nöt rutor. Ska väl kanske baka mer också inom den närmsta tiden, är väl bra att fylla upp kylen lite. Brownies står också på baka listan, men det blir inte till att göras i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0