Bal i morgon

Ja usch då är det bal i morgon och jag är nervös som fan. Blir till att fara och fixa håret och sminkningen i morgon kl 11. sen tror jag Jessi och Mirre kommer hit lite senare och fixar lite av sitt. Sen blir det till att ta kort och sedan så åker vi väl iväg mot balen. Eftersom det är 500 par så lär det ju ta en jävla tid innan man är framme.

Idag så har jag stortvättat, eftersom det inte var några tider bokade på hela dagen så tog jag två tider för att slippa stressa och få allt tort. Så jag har hållt på med tvätten i 10 jäkla timmar, sen så for jag till Ica för att handla käk. Så klart så skulle det ju spöregna då. Men ja eftersom jag varit upptagen med tvätten så länge så har det inte hänt så mycket annat idag.

Jag ser också fram emot helgen. Då ska vi gå på tivoli vid kajen och åka karuseller :D

Ja jag hoppas jag överlever i morgon.
bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0