Bagarna

Både idag och igår har jag och hannah bakat. I går så bakade vi hos mig och det blev hallon/choklad muffins,blåbärsmuffins, choklad och nöt kaka och slutligen havre flarn som jag penslade med marabou mörk choklad.
Men idag så blev det bakning hos Hannah, vi gjorde en tårta som hon och hennes släkt ska äta i morgon. Hennes syrra och nikki var också där ett tag och hjälpte till. Jag hoppas det smakar i morgon ;)

Resten av dagen har det typ hänt nada, eller jag och hanah var förbi malin och degen ett tag men det var typ allt.

Jag är trötter, men jag vet inte om jag kommer lyckas sova om jag går och lägger mig. vi prövar väl, bye

Kommentarer
Postat av: Hannah

2009-06-20 @ 11:10:32
Postat av: Rebecka

Skicka lite götta till mig här i Lycksele! :)

2009-06-20 @ 16:34:26
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0