Yes

Idag fick jag den tredje boken. tyvär så har jag läst nästan halva redan, jag kan inte sluta läsa men samtidigt vill jag inte att den tar slut allt för fort. För jag har inte råd att beställa den fjärde boken. Jag har inte råd med någon ting snart ;) Ja men just det, jag fick en spikmatta av Patrik i lördags. Det var väldigt snällt av han för han vet hur mycket jag velat ha en ( det är inte helt dumt med en pojkvän som jobbar) Dock så måste jag säga att det gör skit ont. Vist det gör inte lika ont efter ett tag. Men hitentills har jag bara kunnat andvända den längre stunder om jag lutar mig mot den när jag sitter i soffan. Till och med det gör ont och då har man inte lika mycket tyngd mot den. Men jag tycker den verkar ganska bra bara man vänjer sig. Jag ska göra ett nytt försök att ligga på den men kanske med en t-shirt på mig. Det ska tydligen inte göra lika ont då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0