Varmt

Det är varmt inne,det är varmt ute men det är nog faktiskt lite varmare inne. Men värmen kommer i vågor känns det som. Det känns nästan som att man skulle vara i klimakteriet då man plötsligt blir jätte varm och nästan börjar svettas. Klockan är redan sju och det känns nästan som att jag nyss klivit upp än fast jag gjorde det kl 10. Jag har hunnit se klart på min 5 timmars film och varit ute och shoppat lite. Jag har även lämnat igen de 5 filmer jag har hyrt i veckan. Diskat och städat har jag även det gjort. Om än jag har en talrik och två glas kvar att diska innan jag far. Men dom har jag andvänt efter den första disken. Så ja nu sitter jag mer eller mindre och väntar på pappa för sen ska vi bege oss till villis. Klockan är redan 7 och det kan ta någon timme innan han är här. Det lät på han som att han ville stanna till och äta något också innan vi far. Så det blir nog ganska sent innan man kommer hem ikväll. Det känns nästan som att jag inte vill lämna umeå än. Jag kom ju nästan nyss, men jag får ju åka gratis om jag far i dag istället för på söndag. Jag är ganska nöjd med min shopping idag, det blev en svart längre lite pösig skjorta och så köpte jag ett rosa skärp för att piffa upp det hela. Passar perfekt till mina rosa shorts :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0