USCH

Jag hade en väldigt äcklig insekt här inne nyss. En långbenskrank den var stor som tusan också och efter att den gick till atack fick jag springa runt och fånga den i en påse för att sedan släppa ut den. Hade jag varit med Patrik nu hade faktiskt han fått he ut den.

Idag var jag först på sjukan. Min nya läkare var okej, men den gammla var bättre. Hon verkade mer intresserad av att gå på lunch rast än att prata med mig. Sen tycker jag nästan det är lite konstigt att dom inte tog något blodprov vilket jag annars alltid fått göra. Jag menar jag kanske får dåliga lever värden? det brukar dom ju alltid kolla upp annars så allt ser bra ut. Men då var jag ju på barn också, dom kanske är nogare där.Det roliga var att hon sa - ja du ska väl inte skaffa barn nu. Innan jag ens ställt den frågan jag igentligen undrade över vilket var ärftlighet och vad man gör om man skulle bli med barn. Jag tror nästan hon blev lite misstänksam då jag ändå hade funderingar kring det ämnet.. Jag tror nästan hon trodde jag planerade något. Men så är det inte, det får då vänta några år. Men jag tyckte det är väl lika bra att veta i tid tills den dagen man skulle vilja ha barn.

Sen gick jag och Maria på stan, vi tog en milkesake, kollade i affärer och hyrde film. Sen for vi hem till hon och vi han se tre filmer innan jag for hem. Så nu sitter jag här och ska snart se på film igen, den är 5 timmar lång så jag har det jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0