Tisdag då

Idag sov jag längre än jag någonsin gjort tidigare. Men samtidigt är jag ju uppe senare också, men snart blir det ändring på det för på torsdag börjar jag jobba. Säkert så blir det strålande väder också resten av sommaren bara för att jag ska få smälta bort i ett bageri med 30+ grader. Jag hoppas att det inte blir någon dag igen där jag får jobba i nio timmar med bara 10 minuters rast. Det var ganska så jobbigt. 

Ja jag har väl mest bara läst i min bok idag och tyvär så är den snart slut. Jag funderar även på att göra en äppel paj här av äpplerna vi har. Om inte min vän hannah har några planer så kan jag tänka mig att hon är sugen :)

hojt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0