Suck på kissarna

Hemma i lägenheten så är katterna relativt uppfostrade. Vist så gör dom saker dom inte får biland. Men trotts allt så är dom ju bara katter, och även människor gör ju saker som dom inte får. Men då vi har dom hos mina föräldrar så är det som att inga regler gäller längre. Dom är på bord och bänkar, river ner lampor och blommor osv. Nu när jag kom hem och parkerade bilen ser jag spike sitta på köksbänken och kolla ut genom fönstret. Jag hittade även en nervält lampa i mina föräldrars rum, och i morse då vi vaknade så hade dom rivit ner en blomkruka. Dom är väldigt olydiga här,vi misstänker även att Spike en gång för något år sen brände tassen efter att ha varit uppe på spisen så den fortfarande var varm, för hanns tass såg ut att kunna ha blivit brännskadad. Det kan ioförsig varit något annat också. Men vi skulle inte bli förvånade. Jag har även idag fått locka fram katterna från det stökiga garaget då jag glömt stänga dörren till pannrummet ordentligt. En gång för inte så länge sedan hoppade till och med Spike ut genom ett fönster. Efter som dom är inne katter är det väl inte så bra om dom var ut sådär och villar bort sig. Tur som var så satt Spike och jamade utanför fönstret då han ville in igen. Nä Patrik lär väl gå och lägga sig då han är klar efter ronden och jag får väl se på mer sex and the city. Och jag har inte glömt bort hur man gör styckes indelning men min blogg verkar ha gjort det! god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0